Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.05.2008 23:30 - КАТО ЗА НАЧАЛО
Автор: ralcheva Категория: Регионални   
Прочетен: 1040 Коментари: 1 Гласове:
0

Последна промяна: 04.05.2008 23:55


       Реших да направя свой блог. Иска ми се да има повече места, на които всеки открито да изказва мнението си по обществено значими въпроси. Форумите са такова място, но ми се струва, че засега панагюрци не са достатъчно активни там. За да не досаждам там с честите си мнения по различни въпроси, смятам да пиша за всичко, което ме вълнува тук - в този блог. И всеки ще прецени дали да го чете, дали има какво да добави, да предложи...
       Ако не бъркам - аз съм третият общински съветник от Панагюрище, който прави свой блог. Колегите ми, които вече направиха блогове бяха амбицирани да изкарат на светло всичко „от кухнята” на Общинския съвет. Не мисля, че засега се получава. Аз не си поставям толкова амбициозни цели, но ще се стремя да качвам тук по-важните документи, които се обсъждат в комисии на Общинския съвет, ще се опитам да предизвикам дискусии по наболели въпроси, и най-вече по предстоящите важни решения в областта на здравеопазването и образованието. И разбира се – ще давам своето обяснение за моето поведение и гласуване в Общинския съвет. Мисля, че това е един нелош и съвременен начин на общуване и на отчитане пред избирателите.

       Съвсем не мисля да се занимавам само с политика в този блог. Хората, които ме познават, знаят, че се занимавам с много неща. Смятам да изразявам позицията си по всички въпроси, които могат да бъдат от обществен интерес.

       Искам да превърна този блог в място за дискусии, за идеи, за критики или пък адмирации. 
       НЕ искам той да се превръща в място за клюки. Има достатъчно такива места в интернет пространството.

      

 



Тагове:   начало,


Гласувай:
0



Следващ постинг

1. анонимен - Поздравления! Ти си умна и интел...
18.07.2008 00:47
Поздравления! Ти си умна и интелигента жена и решението ти за свой блог е много умно и зряло!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ralcheva
Категория: Регионални
Прочетен: 166765
Постинги: 33
Коментари: 234
Гласове: 271
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930